Vertrek - Reisverslag uit Sint Anthonis, Nederland van Carla van de Weijer - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Sint Anthonis, Nederland van Carla van de Weijer - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

30 Juli 2017 | Nederland, Sint Anthonis

Hoi hoi,

Zondag 30 juli gaat het dan toch gebeuren. De beslissing is gevallen. De rugzak staat inmiddels gepakt klaar. Met alle gelukshangertjes erop.

Spannend nog enkele uurtjes voor vertrek......
Heb ontzettend zin om aan te lopen...........
T weer is goed. De vooruitzichten zijn goed......
En de rest, ik zie het wel.......
Met mijn rugzak (bagage) en de nodige geestelijke bagage vertrek ik.

De eerste keer had ik veel lichamelijke conditie en wist ik totaal niet waar ik aan begon.
Nu heb ik weinig conditie en veel ervaring.
We zullen zien waar dat toe leidt......



  • 30 Juli 2017 - 10:05

    Marieke Vd Bungelaar:

    Heel veel succes Carla!!

    Ga genieten van al het moois deze toch je gaat bieden!

    Groetjes Marieke

  • 30 Juli 2017 - 10:27

    Hannie En Piet:

    Heel veel loopplezier en heel veel succes. Doeiiiiiii

  • 30 Juli 2017 - 13:29

    Maria Ossendrijver :

    Carla veel plezier en succes tijdens je tocht.
    Groetjes Maria

  • 30 Juli 2017 - 19:36

    Ilse :

    Ha Carla, vanuit Wales wensen we je een hele goede reis. Geniet ervan!

  • 01 Augustus 2017 - 23:40

    Maria Cornelissen:

    Hey Caatje,

    Eindelijk, het is zover. Zo lang naar uitgekeken. Ga ervan genieten en ik wens je een onvergetelijke tocht toe. Ik ga je volgen, zeker weten!

  • 02 Augustus 2017 - 20:19

    Mandy :

    TROTS OP JOU!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Hallo, Ik ben Carla. Sinds enige jaren kan ik reuze genieten van lang onderweg zijn. Ook nu ben ik weer op stap gegaan. Waarheen, dat weet ik niet. Met rugzak en tentje hoop ik in ieder geval te kunnen genieten van alles wat op mijn pad komt.

Actief sinds 11 Juli 2017
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 42053

Voorgaande reizen:

06 Juli 2021 - 12 Augustus 2021

Van Zuid naar Noord Noorwegen

22 Juni 2020 - 16 Augustus 2020

Van waar naar waar?

30 Juli 2017 - 30 November 2017

From Home to Rome.

Landen bezocht: