Tweede dag begint - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Carla van de Weijer - WaarBenJij.nu Tweede dag begint - Reisverslag uit Ysselsteyn, Nederland van Carla van de Weijer - WaarBenJij.nu

Tweede dag begint

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Carla

31 Juli 2017 | Nederland, Ysselsteyn

Hallo,
De eerste dag zit erop. Vanmorgen om 10.00 gestart. Ik ben van thuis naar IJselstein gelopen. Ongeveer 28 kilometer. Met een dubbel gevoel liep ik van huis. Had er reuze veel zin in maar het was toch moeilijk. Na een paar honderd meter kwam een goede vriendin me tegemoet. Nog snel ff afscheid nemen. Er werd nog een traantje weggepinkt. José, schoonzusje had besloten deze dag mee te lopen. Fijn niet meteen de eerste dag in het diepe. Gezamenlijk gingen we dus op pad. Rustig doorlopen. Koffie in Westerbeek en Merselo. Op Siberië ben ik nog voor drie dames op de knieën gegaan. Zij waren met een auto speurtocht bezig. En moesten een foto van het bankje met daarop Siberië en met de dames hebben. Rond 16.30 uur waren José en ik in IJsselstein. Daar kwam familie en Harry. Een frietje ging er goed in. Hierna nog n uurtje en ik had mijn slaapplekje gevonden. N groepskampeerterrein De Paardekop. In het bos. Ik had verwacht dat er meer mensen zouden zijn. Het is wennen aan de rust.
Inmiddels is het weer morgens. Ik heb goed geslapen. Geen vervelende dingen. Geen beren in het bos. Omdat ik geen water en stroom had was het even behelpen. Maar gelukkig had ik nog van die vochtige washandjes bij me. Kon ik me een beetje wassen. Ook voor de eerste avond had ik goed voor mezelf gezorgd. Ik ben niets tekort gekomen. Sliep niet vroeg maar dat doe ik thuis ook niet. Heb zin in de tweede dag.


  • 31 Juli 2017 - 09:29

    Maria En Ilona:

    He Carla!

    Goed om te horen dat je een goede start hebt gehad!
    We wensen je heel veel succes en vooral plezier :)

    Groetjes Maria en Ilona

  • 31 Juli 2017 - 09:34

    Maria Van Hemmen Uit Schijndel:

    Carla,

    Heel fijn om te horen dat je toch nog hebt besloten om te gaan. Ik ga je verslag echt heel goed volgen, ben heel benieuwd en ik wens je alle succes van de wereld toe. Toi, toi, toi

  • 31 Juli 2017 - 09:36

    Kitty Huijbers:

    Hoi Carla,

    Eindelijk aan je nieuwe grote reis begonnen. Leuk om al je verhalen weer te lezen. We wensen je heel veel plezier en een hele goede reis.

    lieve groetjes Theo en Kitty

  • 31 Juli 2017 - 09:58

    Daienne:

    Het is weer zover....heel veel wandelplezier....geniet ervan.....
    we gaan met veel plezier weer je verhalen lezen....
    groetjes Twan en Daienne

  • 31 Juli 2017 - 12:22

    Marga:

    Super Carla om toch op pad te gaan. Toi toi en we blijven je volgen.

  • 31 Juli 2017 - 13:09

    Janine Arts:

    Hi Carla, Wat een verrassing. Ik had t eerlijk gezegd niet meer verwacht, zo zie je maar dat er van alles kan gebeuren. Goed dat je gegaan bent. Dit neemt niemand je nog af. Ik blijf je met belangstelling volgen. Hals und Beinbruch! Veel groeten, Janine (Den Haag)

  • 31 Juli 2017 - 13:36

    Efi:

    Carla hebben we elkaar net gemist op het werk

  • 31 Juli 2017 - 13:56

    Gemma Van Den Akker:

    Heey Goed van je, dapper mens. Ik volg je verslagen heel graag! Vee; liefs en kracht!, Gemma

  • 31 Juli 2017 - 14:35

    Linette :

    Hey Carla, wat fijn dat Rome je mag verwelkomen over een paar maandjes. Heb het goed op je tocht. Ik ga je zeker volgen (en ben stiekem een beetje jaloers ;)). Camino-knuffel, Linette

  • 31 Juli 2017 - 16:28

    Sannie En Lenie:

    Hoi Carla,
    wij zijn weer terug in Doetinchem, na een geweldige tijd bij jullie. Wij wensen je veel loopplezier toe, het is een hele onderneming, wij hebben veel respect voor je hoor!
    Hele lieve groetjes en succes, we volgen je.

  • 31 Juli 2017 - 18:13

    Wilma Lange:

    Hallo Carla , wat een lef . Super knap .
    Wens je alle goeds .

    Een hartelijke massage groet.

  • 31 Juli 2017 - 18:53

    Irmie Leliveld:

    Hoi Carla, een mooi begin van de tocht naar Rome. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Grtz Irmie

  • 31 Juli 2017 - 18:53

    Irmie Leliveld:

    Hoi Carla, een mooi begin van de tocht naar Rome. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Grtz Irmie

  • 31 Juli 2017 - 20:37

    Riet C.:

    He Carla, je bent begonnen aan de lange tocht en ik zag op de foto dat de klompjes aan de rugzak hangen. Heel veel succes en geniet maar veel onderweg!

  • 31 Juli 2017 - 21:08

    Wendy :

    Lieve Carla, heel veel succes en plezier gewenst! Toi,..Toi,..Toi,.. Jij kunt dit!! Ben benieuwd naar je verhalen! Dikke knuffel! Wendy

  • 31 Juli 2017 - 21:14

    Gerrie:

    Hoi Carla
    Wat fijn toch vertrokken en de eerste nacht er al op zitten heerlijk
    ik vindt het top wat je doet en het gaat je lukken
    ga je volgen ,op naar Rome en geniet
    groetjes en n knuf Gerrie

  • 01 Augustus 2017 - 09:55

    Joke Van Erp:

    Lieve Carla,
    Weer een droomreis is begonnen. En wat geweldig wat je gaat neerzetten. Vanuit je voordeur, stap voor stap, wandelend naar Rome. Het is een super prestatie en het getuigd van je krachtige karakter, dat je de tocht naar Rome in je uppie maakt. Weinig vrouwen die dit je nadoen. Ik wens je een ontzettende kleurrijke tocht, met alleen maar mooie mensen op je pad. Geniet van iedere stap, want niemand beter dan jij weet dat het onderweg zijn, het allermooiste is. Ik loop in gedachten met je mee. Heel veel succes. Dikke kus Joke xxx

  • 01 Augustus 2017 - 10:13

    Rianne:

    IK ben SUPER trots op jou!!!!!
    Dikke knuffel en ik volg je. Doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 02 Augustus 2017 - 10:22

    Christine Merens:

    Hallo Carla,
    Ik ben blij voor jou dat je nu toch kon vertrekken , wat ben jij een moedige dame!!!!
    Ik wens je veel fijn momenten op je tocht. Bedankt dat ik je mag volgen.
    Lieve groetjes van Marc en Christine

  • 03 Augustus 2017 - 10:45

    Yvonne V:

    Lieve Carla,

    ONTZETTEND veel succes en plezier met deze wandeling!!!!!! Jammer dat ik je niet meer heb gezien maar de knuffel houd je tegoed;)

    Erg veel liefs, van Yvonne

Tags: Meijel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Hallo, Ik ben Carla. Sinds enige jaren kan ik reuze genieten van lang onderweg zijn. Ook nu ben ik weer op stap gegaan. Waarheen, dat weet ik niet. Met rugzak en tentje hoop ik in ieder geval te kunnen genieten van alles wat op mijn pad komt.

Actief sinds 11 Juli 2017
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 41996

Voorgaande reizen:

06 Juli 2021 - 12 Augustus 2021

Van Zuid naar Noord Noorwegen

22 Juni 2020 - 16 Augustus 2020

Van waar naar waar?

30 Juli 2017 - 30 November 2017

From Home to Rome.

Landen bezocht: